Menjador 2020-2021

Benvolgudes famílies,

El pròxim dilluns 14 de setembre comença el servei de menjador a l’escola, per això és important dur a terme les inscripcions aquesta setmana per tenir una previsió del servei.

Degut a les circumstàncies del curs actual, hem preparat les inscripcions de forma telemàtica amb l’objectiu d’oferir a les famílies més agilitat, comoditat i estalviar cues.

Aquest any és l’AMPA de l’escola l’encarregada de gestionar el servei i l’empresa responsable de preparar els menús és LA PAELLA.

Horari menjador: 13.45h a 15.30h.

Hi ha dos tipus d’usuaris/es:

-FIX: Com a mínim, 3 dies a la setmana durant tot el mes.

-EVENTUAL: 1, 2 dies a la setmana, o dies esporàdics.

Preus:

-FIX: 6,80 € (IVA inclòs)

-EVENTUAL: 7,50 € (IVA inclòs)

PODEU FER LES INSCRIPCIONS AQUÍ: https://bit.ly/2FqNNTz

La inscripció és individual per cada alumne-usuari

MENÚ DEL 14 AL 18 DE SETEMBRE: menú

MENÚ DEL 21 AL 25 DE SETEMBRE: menú

——————————————————————————————

Queridas familias,

El próximo lunes 14 de septiembre empieza el servicio de comedor en la escuela, por eso es importante llevar a cabo las inscripciones esta semana para tener una previsión del servicio.

Debido a las circunstancias del curso actual, hemos preparado las inscripciones de forma telemática con el objetivo de ofrecer a las familias más agilidad, comodidad y ahorrar colas.

Este año es la AMPA de la escuela la encargada de gestionar el servicio y la empresa responsable de preparar los menús es LA PAELLA.

Horario comedor: 13.45h a 15.30h

Hay dos tipos de usuarios / as:

-FIJO: Al menos 3 días a la semana durante todo el mes.

-EVENTUAL: 1, 2 días a la semana, o días esporádicos.

Precios:

-FIJO: 6,80 € (IVA incluido)

-EVENTUAL: 7,50 € (IVA incluido)

PODÉIS HACER LAS INSCRIPCIONES AQUÍ:  https://bit.ly/2FqNNTz

La inscripción es individual para cada alumno-usuario

En el següent enllaç trobareu tota la informació actualitzada del servei de menjador: empresa adjudicatària, horaris, normes, etc.

Normes  del servei de menjador.

Preus menjador curs 2019-20.

Menú març

Menú febrer