ESCOLA MATINERA

ESCOLA MATINERA CURS 2023-2024

Podeu descarregar el full d’inscripció aquí:

Servei que facilita la conciliació familiar a través d’una dinamització lúdica i creativa.

MATINERA de dilluns a divendres de 7:30 a 8:45. Jocs, tallers i activitats per despertar la ment a primera hora del matí.

Horari d’entrada: de les 7.30h a les 8.20h (no es podrà accedir a matinera a partir de les 8.20h)

Aquest curs el servei es realitzarà al mateix espai i també s’utilitzaran taules del menjador per tenir la distància de seguretat recomanada entre grups.

L’entrada és per la primera porta que dona accés al menjador, els pares han de quedar a la porta i no poden accedir a dins.

Tant la monitora com tots els alumnes hauran de dur mascareta durant tot el servei i netejar-se les mans a l’entrar i sortir de matinera.

Hi haurà una taula destinada als alumnes de cada grup estable, no hi haurà contacte entre alumnes de diferents grups.

Sortida cap a les aules, sempre de manera escalonada per grups estables.

Inici del servei segons el dia d’inici del curs del vostre fill/a.

PREU DEL SERVEI 25€. PAGAMENT cada mes per domiciliació bancària.

Al següent enllaç trobareu el full d’inscripció i tota la informació detallada del servei.